GDS Pro - PIW - Prezentacje i wystąpienia na imprezach branżowych
OPIS KURSU
Prezentacje i wystąpienia na imprezach branżowych, to specjalistyczny kurs dla osób z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem. Dla przedstawicieli branży, którzy biorą aktywny udział w krajowych czy międzynarodowych konferencjach, podczas których opowiadają o grach na etapach: ogłaszania, kampanii, releasu, czy postmortemów. Program szkolenia zawiera zarówno podstawy elektywnej komunikacji, jak i techniki prezentacyjne na poziomie zaawansowanym. Podczas warsztatów uczestnicy poznają i przećwiczą takie zagadnienia jak: pierwsze wrażenie, przygotowanie się do prezentacji, zachowanie się na scenie, zapanowanie nad stresem, mowa ciała, techniki wpływu, przygotowanie prezentacji od strony technicznej, etykieta w biznesie, wywoływanie określonych emocji, emisja głosu, zapanowanie nad publicznością, odpowiadanie na trudne pytania.
Program został przygotowany przez Anetę Wronę, jedną z czołowych trenerek medialnych w Polsce, prowadzącą sesje coachingowe dla osób publicznych: dziennikarzy, aktorów, sportowców, polityków i przedstawicieli biznesu. Dziennikarkę radiową i telewizyjną z wieloletnim doświadczeniem.
INFORMACJE SZCZEGÓŁOWE
Zajęcia obejmują w sumie 4 dni wykładowe, odbędą się w WARSZAWIE, w wymiarze 6 godzin zegarowych dziennie, z półtoragodzinną przerwą obiadową (10.00 - 13.00 i 14.30 - 17.30)
Grupa liczyć będzie maksymalnie 15 osób. W przypadku większej liczby kandydatów o przyjęciu decyduje kolejność wpłat. Po zarejestrowaniu się kandydat otrzyma numer konta do dokonania przelewu. Kurs zostanie uruchomiony wyłącznie po zgłoszeniu się co najmniej 12 kandydatów.
PROGRAM
- Pierwsze wrażenie.
W jaki sposób zrobić dobre pierwsze wrażenie? Osoby sympatycznej, otwartej, pewnej siebie i kompetentnej. Jak w kilka sekund zbudować podwaliny partnerskiej relacji? Praca nad ułaskawieniem gadziego mózgu odbiorcy.
- Komunikacja niewerbalna. Praca z głosem i artykulacją.
Jak osiągnąć właściwe tempo mówienia i artykulację, żeby zostać zrozumianym? Jak pozbyć się dystraktorów, czyli wszelkich “zakłócaczy” przekazu. Rzecz o bełkocie, mamrotaniu, “yyyy”, “tak naprawdę”, “po prostu”, “generalnie”, ogólnie”, “w każdym bądź razie”, “jakby to powiedzieć”, “bynajmniej” i “tak jakby”. Jak brzmieć jak rasowy dziennikarz, aktor albo lektor? A najlepiej: zawodowy mówca?
- Komunikacja niewerbalna. Mikroekspresje i mowa ciała.
Jak nawiązać i utrzymać kontakt wzrokowy w rozmowie jeden do jednego a jak z grupą niczym Kaszpirowski? Jak przełamać lody odpowiednią mimiką? Jak gestem, postawą ciała i ruchem scenicznym oczarować publiczność i zrobić wrażenie profesjonalnego mówcy?
- Błędy językowe.
Zawsze świadczą o brakach edukacji a jednak rozprzestrzeniły się w przestrzeni publicznej. Omówienie najczęściej popełnianych
- Storytelling.
Jak dostosować przekaz do ekstrawertyków, a jak do introwertyków? Jak podbić mózgi wzrokowców, kinestetyków i słuchowców? Jak ułożyć strukturę prezentacji wykorzystując efekt świeżości i pierwszeństwa? Techniki retoryczne: mówienie pytaniami, malowanie obrazów słowem, teasing, presupozycja, invers set up i inne.
- Jak radzić sobie z trudną publicznością?
Jak od pierwszej chwili zaangażować publiczność i “użyć” jej tak, żeby pracowała na sukces mówcy? Jak unikać odpowiedzi na trudne pytania? A jeśli się nie uda, to: jak odpowiadać na trudne pytania?
- Techniki wpływu.
Jak od pierwszych chwil przejąć kontrolę nad uczesnikami spotkania? Jak o trudnych rzeczach mówić z lekkością (money money)? Jak nie dać się zbić z pantałyku trudnej publiczności? Jak uzyskać rzetelny feedback po spotkaniu czy prezentacji? Jak radzić sobie z zastrzeżeniami i wątpliwościami?
- Etykieta spotkania biznesowego.
Kto kogo wita, kto kogo komu przedstawia, czyli “moja żona - Zofia. Mamoniowa jestem”. Uścisk dłoni - ważny acz niedoceniany element pierwszego wrażenia. Wymiana uprzejmości, czyli small talk - o czym na pewno NIE rozmawiać przed spotkaniem z potencjalnym partnerem biznesowym. Wymiana wizytówek, kontaktów. Jak w 30 sekund przedstawić siebie i swoją działalność, żeby rozmówca chciał pytać o więcej. Co po spotkaniu? Znikam, czy wręcz przeciwnie?
WYMAGANIA
Uczestnik musi posiadać minimum rok doświadczenia w pracy w branży, lub co najmniej dwa lata stałej współpracy z firmami tworzącymi gry wideo.
KOSZT
3200 zł brutto
Wystawiamy faktury VAT
CZAS TRWANIA
4 dni, tylko soboty i niedziele, przewidywany termin uruchomienia kursu - marzec-maj 2020
JEŻELI CHCESZ WZIĄĆ UDZIAŁ W KURSIE PIW, ZOSTAW NAM ADRES E-MAIL. POINFORMUJEMY CIĘ O ROZPOCZĘCIU REKRUTACJI
Rekrutacja na kolejną edycję kursu rozpocznie się po zgłoszeniu co najmniej dwunastu osób